Produkt dnia
Caricol
Caricol

98,00 zł

szt.
Omega-3    Schisandra Complex
Omega-3 Schisandra Complex

159,00 zł

szt.
Omega-3    CoQ 10 + PQQ Complex
Omega-3 CoQ 10 + PQQ Complex

399,00 zł

szt.
Omega-3    Gingko Complex
Omega-3 Gingko Complex

249,00 zł

szt.
Omega-3    Puro EPA + vit. D
Omega-3 Puro EPA + vit. D

359,00 zł

szt.
Omega-3    DHA wysokie stężenie
Omega-3 DHA wysokie stężenie

159,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Kliknij na interesujące Cię pytanie:
(lub przejedź w dół do właściwego podpunktu)

  1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
  2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  4. Jakie występują formy dostawy?
  5. Ile zapłacę za przesyłkę?
  6. Jak zapłacić za zamówienie?
  7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  8. Co to są kupony rabatowe?
  9. Co to jest przechowalnia?
  10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  11. Jak zmienić moje zamówienie?
  12. Jak anulować zamówienie?
  13. Gdzie jest moja przesyłka?
  14. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  15. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?


 


 


 

 

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk w magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez e-mail: sklep@drlucas.com.pl lub telefonicznie (+48) 530 010 001
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą e-mail: sklep@drlucas.com.pl lub telefonicznie: (+48) 530 010 001
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Zwykle przesyłki wysyłane są do dwóch dni od daty zamówienia. Dostawa kurierska na terenie Polski zwykle ma miejsce następnego dnia od wysyłki. Jeżeli masz jakieś konkretne prośby odnośnie zamówienia użyj uwag przy zamówieniu lub po prosty do nas zadzwoń. Postaramy się aby wszystko przebiegało zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.

» Szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

4. Jakie występują formy dostawy?

 

Wszystkie produkty wysyłamy firmą kuerierską SIÓDEMKA, z którą specjalnie dla Państwa wynegocjowaliśmy bardzo dobra cenę.

» Szczegółowy opis form dostawy

 


 

5. Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» Szczegółowy cennik dostaw

 


 

6. Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (transferuj.pl).

» Szczegółowy opis form płatności

 


 

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety nie - nasze paczki wysyłamy w ciągu 48 godzin od zamówienia firma kurierską SIÓDEMKA. Jesli nie chcesz płacić za przesyłkę wystarczy, że wartość twojego zamówienia przekroczy kwotę 350 zł i zapłacisz za produkty z góry.

Znajdujemy się jednak w wybranych sklepach medyczno-zielarskich czy sklepach ze zdrową żywnością. Zadzwoń na (+48) 530 010 001 aby dowiedzieć się czy w Twojej okolicy znajduje się sklep prowadzący nasze produkty.

 


 

8. Co to są kupony rabatowe?

 

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

9. Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

11. Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany przez Ciebie adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: (+48) 530 010 001

 


 

12. Jak anulować zamówienie?

 

Możesz zrezygnować z zamówienia lub części zamówienia, jeśli zawartość zamówienia nie została jeszcze wysłana, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną: sklep@drlucas.com.pl lub telefonicznie: (+48) 530 010 001

Jeżeli przesyłka została już wysłana możesz odstąpić od umowy składając pisemne oświadczenie na Formularzu Odstąpienia w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar należy zwrócić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty skutecznego odstąpienia od umowy. Zwrot kosztów nastąpi również w terminie 14 dni od daty skutecznego odstąpienia od umowy. W przypadku rezygnacji z zamówienia po otrzymaniu zamówienia bez podania przyczyny Klient ponosi jednak koszty zwroty towaru.Zwrot udokumentowanych kosztów zwrotu przesyłki zostanie zwrócony tylko w przypadku skutecznie rozpatrzonej reklamacji. 

» Formularz Odstąpienia

» Regulamin

»Szczegółowa procedura anulacji i odstąpienia od umowy

 


 

13. Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

14. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w samym transporcie. W przypadku, gdy przesyłka posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48) 530 010 001

Jeżeli problem dotyczy jednak zawartości przesyłki, możesz w ciągu dwóch miesięcy od daty stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem skorzystać z procedury reklamacji. W tym celu wypełnij i prześlij do nas Formularz Reklamacji wraz z reklamowanym towarem (zwrócimy udokumentowane koszty przesyłki). Reklamacje rozpatrzymy w terminie 14 dni od daty otrzymania Formularza Reklamacji. Nasza odpowiedzialność obejmuje termin 2 lat od daty zakupu.

 » Formularz Reklamacji

» Regulamin

» Szczegółowa procedura reklamacji

 


 

15. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Jeżeli chciałbyś po prostu anulować zamówienie przed lub po jego otrzymaniu przeczytaj powyżej jak to zrobić w "Jak anulować zamówienie?"

Jeżeli chciałbyś zgłosić reklamację po otrzymaniu towary przeczytaj powyżej jak to zrobić w "Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?"

» Regulamin

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl